|
Simson Poland www.facebook.com/SimsonPoland
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Solberg
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Nie 23:44, 31 Mar 2013 Temat postu: Simson SR50 tuning |
|
|
Witam. Koledzy chciałbym zasięgnąć waszej rady w związku z moim Simsonem SR50. Obecnie wszystkie częsci oprócz tłoka posiadam oryginalne DDR ale na przyszły sezon planuję drobne zmiany. Mianowicie, chciałbym wrzucić cylek 70 ccm, gaźnik AMAL 21 i jakiegoś fajnego spawaka. Czy dużo uzyskam poprzez takie połączenie? Jakie będzie szacowane spalanie i V-max? Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonsr50
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Kłobuck
|
Wysłany: Pon 1:13, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jaki dokladniej cylinderek masz zamiar zalozyc,?ile kanalow jakie wysokosci. Spawak na ile strojony?. Z informacji ktore podales ciezko cokolwiek wywnioskowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arek25087
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Pon 1:23, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Dokładnie za mało informacji.
Do takiego gaźnika oraz wydechu dobrym rozwiązaniem było by zastosowanie cylindra np 70/4/3.
Ale spalanie na takim zestawie będzie bardzo duże.
Jeżeli zależy ci na ekonomicznej jeździe warto jednak założyć 70/2 lub 80/2 oraz zwykły wydech.
Spalanie oryginalnego simsona s70 to jest ok 2,5 do 3 litrów.
Nie zapomnij również o wale, gdyż przy zmianie pojemności z 50 na 70 wymagana jest jego wymiana. Warto również zmienić kosz sprzęgłowy i łożyska
Pzdr i szerokości
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arek25087 dnia Pon 1:25, 01 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moto10
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Pon 9:26, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
za mało info dałeś jaki cyl konkretnie i jaki chcesz osprzęt do tego:D szczerze to nie myślałeś o jakimś 60/4/3?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Strzyżów
|
Wysłany: Pon 9:42, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Spalanie na takim zestawie wyniesie ok. 4l/100km. Ale ja ci polecam 60/4/3 bo:
1) Nie potrzeba zmieniać wału bo wał s70 jest wyważony pod cięższego tłoka więc można robić 60ccm ale ja radzę trochę odchudzić tłoka
2) Moc i V-max będzie podobna do 70/2
3) Bedzie nieznacznie mniej palił
i to chyba tyle Jeżeli napisałe coś źle proszę mnie poprawić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Solberg
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pon 16:55, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
No jeśli Kamil ma rację to pokusiłbym się o ten 60/4/3 jednak. Z jakiej firmy polecacie? Na temat MZA dużo dobrego słyszałem. A co do tego spawaka to na ile musiałby być strojony, żeby rezo fajnie łapało?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wiśnia
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: Pon 16:58, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Bierz też namiar na to, że jak 70 to przydałoby się wymienić na wał s70 i kosz sprzęgłowy s70, jak piszesz, że większość seryjnych ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Solberg
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pon 17:03, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Coraz bardzie zastanawiam się jednak nad ta 60 bo wtedy wał może zostać a oryginał jeszcze dużo wytrzyma biorąc pod uwagę, że silniki Simsonowskie wytrzymywały ok. 30 tys km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arek25087
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Pon 17:11, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Przede wszystkim sprawdź czy masz luzy na wale/łożyskach.
Jeżeli masz to raczej nie bawił bym się na tym wale.
Chodź można zaoszczędzić regenerując wał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Solberg
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pon 17:14, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
cały wał jest w idealnej kondycji także raczej zostaje przy 60ccm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arek25087
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Pon 17:36, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Do tego gaźniczek 19, wydech i bedzie gites.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adrian0000
Nowy
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Chociw
|
Wysłany: Pon 22:38, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
60/4 i spawak zdziała cuda ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
puzio123
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Kopcie/Kolbuszowa
|
Wysłany: Śro 20:39, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Kolego bierz 60/4/3 bo nie musisz nic wymieniać ( no jeżeli masz luz na wale to musisz rozebrać silnik) może zostać orginał. A jakbyś chciał na 70 to musisz wał, łozyska, kosz sprzęgłowy, i sprzęgło.....a żeby był lepszy w jezdzie to lepszy zapłon DC lub VAPE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|