|
Simson Poland www.facebook.com/SimsonPoland
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brejk
Nowy
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: ZDW
|
Wysłany: Śro 19:05, 03 Kwi 2013 Temat postu: przerabianie cylka |
|
|
jak dorobić dodatkowe kanały płuczące. jakiś schemat czy coś gdzie maja sie znaleźć okna i wymiary taki żeby osiaga lepsze osiągi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lotuss
Nowy
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: Serock/Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 19:08, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Lepiej daj to jakiemuś majstrowi
a Ty sobie popróbuj na jakims innym cylku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brejk
Nowy
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: ZDW
|
Wysłany: Śro 19:12, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
coś ty trzeba sie uczyć z doświadczenia tylko potrzebrzebuje wymiary okna i gdzie musza sie znaleźć tuleja już wybita
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
puzio123
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Kopcie/Kolbuszowa
|
Wysłany: Śro 20:34, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ja w Komarku bawiłem się w to 30 wierteł poszło ..... ale warto było lepiej chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arek25087
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Czw 1:13, 04 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
puzio123 napisał: | Ja w Komarku bawiłem się w to 30 wierteł poszło ..... ale warto było lepiej chodzi |
Poprawna polszczyzna się kłania. Nie chodził tylko pracował -.-
Przerabianie cylindra jest trudne ale każdy kiedyś zaczynał.
Zacznijmy od tego czy cylinder jest ddr czy nowy odpowiednik ?
Z ddr'a jest możliwość wybicia tulei co bardzo ułatwia dorabianie okien.
Co do samych okien proponuję dorobienie ich według planu tabori tuning(dostępne oczywiście w internecie: )
Np:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arek25087 dnia Czw 1:15, 04 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brejk
Nowy
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: ZDW
|
Wysłany: Czw 15:51, 04 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
dobry schemacik dla tych którzy chcą poprawić osiągi możecie podpiłować wydech na max 26mm jest to liczone od początku krawędzi od części górnej cylindra
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Brejk dnia Czw 16:05, 04 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brejk
Nowy
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: ZDW
|
Wysłany: Sob 22:41, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
NO TO POGADALIM
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Brejk dnia Sob 22:42, 06 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szwahol
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Nie 19:07, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
na seryjny wydech i gaznik daj wydech na 28mm a płuki zostaw na 36mm i te dwa dodatkowe tez na 36mm ewentualnie 35.5mm. Sam jezdziłem na takim cylku i ładnie to "pyrkało" a co do dorabiania kanałów to zalezy czy wybijasz tuleje czy bez wybijania a kanal wydechowy proponuje powiekszyc na boki i ladnie na te 28mm półokragło obrobic wydeszek jakies aoa chociaz najlepiej spo4
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szwahol dnia Nie 19:10, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
puzio123
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Kopcie/Kolbuszowa
|
Wysłany: Nie 22:02, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
arek25087 napisał: | puzio123 napisał: | Ja w Komarku bawiłem się w to 30 wierteł poszło ..... ale warto było lepiej chodzi |
Poprawna polszczyzna się kłania. Nie chodził tylko pracował -.-
Przerabianie cylindra jest trudne ale każdy kiedyś zaczynał.
Zacznijmy od tego czy cylinder jest ddr czy nowy odpowiednik ?
Z ddr'a jest możliwość wybicia tulei co bardzo ułatwia dorabianie okien.
Co do samych okien proponuję dorobienie ich według planu tabori tuning(dostępne oczywiście w internecie: )
Np:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
. |
Kolego nie łap mnie za słówka OK? znalazł się profesor MIODEK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arek25087
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Śro 22:34, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
puzio123 napisał: | arek25087 napisał: | puzio123 napisał: | Ja w Komarku bawiłem się w to 30 wierteł poszło ..... ale warto było lepiej chodzi |
Poprawna polszczyzna się kłania. Nie chodził tylko pracował -.-
Przerabianie cylindra jest trudne ale każdy kiedyś zaczynał.
Zacznijmy od tego czy cylinder jest ddr czy nowy odpowiednik ?
Z ddr'a jest możliwość wybicia tulei co bardzo ułatwia dorabianie okien.
Co do samych okien proponuję dorobienie ich według planu tabori tuning(dostępne oczywiście w internecie: )
Np:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
. |
Kolego nie łap mnie za słówka OK? znalazł się profesor MIODEK |
Kolego, czy twój post wniósł coś do tematu ? ? ?
Poza tym nie róbmy tu takiego syfu jak u konkurencji, każdy ma prawo się pomylić, sztuka w tym żeby błędu nie powielać
Co do przeróbki cylindra przy samodzielnej przeróbce świetnym rozwiązaniem jest tabori. PZDR i szerokości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|