|
Simson Poland www.facebook.com/SimsonPoland
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweł
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Dzierżanowo ( Mazowieckie pow. Płock )
|
Wysłany: Nie 18:53, 31 Mar 2013 Temat postu: 60/4/3 |
|
|
siemka mam pytanie. Jeśli założę cylek 60/4/3 a mam wał oryginalny to bd musiał i wał zmienić na taki przystosowany do 60
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
opiel
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Stępina
|
Wysłany: Nie 19:17, 31 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
nic nie musisz zmieniać no chyba że wał jest zajechany no to wtedy wiadomo
a i tak z mojego nie dużego ale doświadczenia do simeringi na wale wkleiłbym na jakimś kleju bo lubi je wywiać przy większych pojemnościach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweł
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Dzierżanowo ( Mazowieckie pow. Płock )
|
Wysłany: Nie 19:32, 31 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
i o taką odpowiedź mi chodziło dzięki wolę się dopytać niż naciągać się na niepotrzebne wydatki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arek25087
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Nie 21:03, 31 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
PRZEDE WSZYSTKIM ! Wał nie może mieć luzów. Jeżeli ich nie ma jest jak najbardziej ok. W innym przypadku zastanowił bym się nad wymianą.
opiel napisał: |
a i tak z mojego nie dużego ale doświadczenia do simeringi na wale wkleiłbym na jakimś kleju bo lubi je wywiać przy większych pojemnościach |
Kolego, jeżeli masz problem z wypadającymi simeringami to albo masz "zjechane" kartery albo kupiłeś nieodpowiednie simeringi. Stosowanie kleju jest złym rozwiązaniem. Niezależnie od pojemności simeringi nie mają prawa wypaść ! ! !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartek97
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Pon 19:52, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Wału nie musisz wymieniać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adrian0000
Nowy
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Chociw
|
Wysłany: Pon 22:27, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak jak koledzy wyżej, wału nie musisz wymieniać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryczek97
Nowy
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Trzciana
|
Wysłany: Pon 22:33, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jak gwinty na wale masz dobre ,a masz tylko luzy to zregeneruj wał i bd jak nowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WM_Michał
Nowy
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Pantalowice/Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 9:50, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
ja bym zmienił albo założył gar 60/4 ponieważ na 60/4/3 były przypadki ze wał ukręciło hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartek97
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Wto 12:06, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Michał proszę Cię:NIE WYPOWIADAJ SIĘ JAK NIE MASZ ZIELONEGO POJĘCIA!
Były przypadki że wał ukręciło ale to nie ma znaczenia czy 60/4 czy może 60/4/3 tylko wina zapłonu i strojenia.Jak ktoś chce jeździć na oryginalnym simsonowskim zapłonie przy strojeniu 9500rpm to musi się coś kiedyś rozwalić(czyt albo zapłon albo wał)
Ja myślę Michał że nawet nie wiesz co ta 3 oznacza a powiem ci to jest ilość kanałów wydechowych i to czy jest 1 czy jest ich 3 to i tak może ukręcić wał przy strojeniu 9.5 więc albo niższe strojenie albo inny zapłon
Dziękuję dowodzenia "snafcy"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skreczi
Nowy
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Wto 18:48, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Wał i na 50 może Ci się ukręcić...
Nie muszę nic dodawać. Wyżej koledzy jasno to opisali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brejk
Nowy
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: ZDW
|
Wysłany: Czw 15:58, 04 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
oryginalny wał jest zawsze przystosowany i ma więcej niż potrzeba przeciążeń na wał możesz śmiało zakładać tylko do tego cylka przydałby się gaźnik amal 19 mm albo większą dysze wkręcić 72 czy coś koło tego dziękuje dobranoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|